He only has one left.

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: He only has one left.

Post by taem on Thu May 16, 2013 5:53 pm

If I remade d2, you'd take either a testicle or breast as payment for winning. That would be fitting imo Laughing

taem
Dark Nephalem

Posts : 2946
Country : United States

View user profile https://sites.google.com/site/monkeymeatsauce/

Back to top Go down

Re: He only has one left.

Post by wow123400 on Thu May 16, 2013 5:55 pm

@taem wrote:If I remade d2, you'd take either a testicle or breast as payment for winning. That would be fitting imo Laughing

Scratch You post that in a wrong topic?

wow123400
Malthael

High Posting Cookie Monster
Posts : 10010
TGGood 100
Country : United States

View user profile

Back to top Go down

Re: He only has one left.

Post by taem on Thu May 16, 2013 6:35 pm

Nope. Instead of taking an ear in pvp, you'd take their nuts! Now that would be humiliating, like teabagging your kill in halo.

taem
Dark Nephalem

Posts : 2946
Country : United States

View user profile https://sites.google.com/site/monkeymeatsauce/

Back to top Go down

Re: He only has one left.

Post by Wazuzu on Thu May 16, 2013 6:43 pm

@taem wrote:If I remade d2, you'd take either a testicle or breast as payment for winning. That would be fitting imo Laughing
You know what?
...

Wazuzu
Fairy Witch

Posts : 331
Country : ???

View user profile

Back to top Go down

Re: He only has one left.

Post by Lasersoft120 on Thu May 16, 2013 7:01 pm

@taem wrote:If I remade d2, you'd take either a testicle or breast as payment for winning. That would be fitting imo Laughing

D2 Median XXXL

Lasersoft120
Cog

Posts : 55
TGBest Transferred
Country : United States

View user profile

Back to top Go down

Re: He only has one left.

Post by Quirinus on Thu May 16, 2013 8:10 pm

@GregMXL wrote:Stoya is actually a douche. Check out under his name.

lol Mr Green

Quirinus
Creature of Flame

Bloody High Five
Posts : 5567
TGGood none
Country : Croatia

View user profile

Back to top Go down

Re: He only has one left.

Post by Aspirine101 on Thu May 16, 2013 8:12 pm

@GregMXL wrote:Stoya is actually a douche. Check out under his name.
Y u no gief meh custom sub-sub-name? Sad

Aspirine101
Lord Primus

Islamic B&D Princess
Posts : 8578
TGGood None
Country : Ukraine

View user profile http://lmgtfy.com/?q=median+xl.com

Back to top Go down

Re: He only has one left.

Post by stoya on Fri May 17, 2013 10:13 am

LOL ! WTF ?


stoya
Darkwarden

do some research LOL
Posts : 2696
Country : Turkey

View user profile

Back to top Go down

The author of this message was banned from the forum - See the message

Re: He only has one left.

Post by Rob Lucci on Fri May 17, 2013 10:59 am

Which stats provides this new item? Maybe is Stoya a secret uber? Booty Shake

Rob Lucci
Dark Lady

Posts : 443
Country : Spain

View user profile

Back to top Go down

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum