Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by stoya on Fri Jan 25, 2013 2:53 pm

i already said, i am pornstar who donate to www.medianxl.com 10 dollar, can sleep with me, orgy and such included Mr Green

stoya
Darkwarden

do some research LOL
Posts : 2696
Country : Turkey

View user profile

Back to top Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by Rob Lucci on Fri Jan 25, 2013 3:11 pm

Do you use SSSU needle crossbow? Could you explain your skillpoint plan if is different from Marco's build?

Rob Lucci
Dark Lady

Posts : 443
Country : Spain

View user profile

Back to top Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by stoya on Fri Jan 25, 2013 3:13 pm

nope wep is hwanin, smaxed all dmg passives + voodoo shot, 1 pt rc, 1pt shadows, rest is embalbing or talons hold cant remember now..

stoya
Darkwarden

do some research LOL
Posts : 2696
Country : Turkey

View user profile

Back to top Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by Rob Lucci on Fri Jan 25, 2013 3:20 pm

I was surprised because you reach more than 400k def and 25% avoid, i thought that you were using DG as uberskill and RC from SSSU needle but imagine that vizharan provides you a lot of deffense...and the %avoid??

Rob Lucci
Dark Lady

Posts : 443
Country : Spain

View user profile

Back to top Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by stoya on Fri Jan 25, 2013 3:28 pm

well, i wrote it based on marco guide, i use RC instead of death ward cause like i said if summon dies kabraxis covers all screen with small retards and you die %100 time Very Happy
that def and avoid amount is based on marco guide using deathward..
actually vizharan is just overrated... i dont want 80-100 k more defence for penalty of -%25 velocity, char is already slow(for me) 320-350 k is already more than enough my playstyle thats why i hate lionhearth charge, well tainted blood is just meh no need too.. i lost my tu6 grim wand in game crash thats why i am using vizharan.. tu6 grim wand or sssu grim wand is> vizharan in this build imo.. DARK POWER oskill is OP for wdm and esp multihitting chars..

also quov, belial, kabraxis i dont need def actually i just need 1 wep + bolt even can doable naked esp belial and kabraxis(quov needs absorb gear)..
BANE is main trick, just wanna show newbies or other players you can do everythin with that char.

marco already record p8 dunc, so farming video would not be interesting imo... i showed another way to players -> bosskilling method so project is done i think... anybody can play xbow after those videos and marco guide..

stoya
Darkwarden

do some research LOL
Posts : 2696
Country : Turkey

View user profile

Back to top Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by Homm on Fri Jan 25, 2013 3:49 pm

Does Bane remove immunities? (noob necro here)

Homm
Ancient Fungus

Posts : 574
Country : Canada

View user profile

Back to top Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by MarcoNecroX on Fri Jan 25, 2013 3:51 pm

Yes, as long as monster has 100% physical resistance (or a bit more of course), but there are monsters that are perma immune (because they got 1k all resis).

_____________________
http://www.median-xl.com Cookie monster

MarcoNecroX
Malthael

Führer
Posts : 10181
Country : Argentina

View user profile

Back to top Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by stoya on Fri Jan 25, 2013 3:52 pm

yep, only physical by %x amount, depends on your skill level, mine has -%70 physical res cut in 1 pt and its already enough as you can see..

for example mob is imm fire, my bane curse it to -%70 physical res and my dmg on it is sky rocket!
but necrobots has %100 physical imm it means when cursed by bane -> %30 physical imm and it effects also so much...

about heroic shields, for example boss has %330 physical res, under bane curse its physical res never goes up over %260 and it gives you chance to bang bang in short time, i used to kill kabraxis 3sec-10sec with this char atm.. or all other heroics np..

its like spellbind(also have -%100 velocity cut) in my amazon video, only difference is amazon doesnt have boss killer skill(barrage sux) and necro has OP voodoo thats all.

edit note : also dragon oil bla bla has really cool flat fire dmg around 10k when smaxed + -%100 199 enemy fire res, this char is real bosskiller!


Last edited by stoya on Fri Jan 25, 2013 3:57 pm; edited 2 times in total

stoya
Darkwarden

do some research LOL
Posts : 2696
Country : Turkey

View user profile

Back to top Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by Homm on Fri Jan 25, 2013 3:54 pm

Oh well thats great,thanks .

Homm
Ancient Fungus

Posts : 574
Country : Canada

View user profile

Back to top Go down

Re: Tribute to MARCONECROX, Xbow Necro

Post by stoya on Fri Jan 25, 2013 8:49 pm

fauzt video added...

stoya
Darkwarden

do some research LOL
Posts : 2696
Country : Turkey

View user profile

Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum